1. PERTANYAAN DAN PENYEBARAN MAKLUMAT MELALUI:
Questionnaire and information through:
- E-MEL / Email : endaurompin.selai@facebook.com
/ tnjerselai@johor.gov.my
- TELEFON / Telephone : +6079222875
- FAKS / Fax :
+6079222576
- SURAT
MENYURAT / Letter : No. 8,
Jalan Satria 1, Taman Berjaya, 86500 Bekok, Segamat, Johor
- FACEBOOK : www.facebook.com / Endau-Rompin Selai
-
BLOG :
www.erselai.blogspot.com
2. MENGAMBIL TEMPAHAN SELEPAS PELANGGAN MEMPUNYAI BUTIRAN
BERIKUT:
Booking are taken after the list of details as below are given:
- NAMA KUMPULAN / Group Name
- TARIKH TEMPAHAN / Booking Date
- KAPASITI PESERTA / No. of Participants
- TARIKH MASUK & KELUAR / Date of Arrival
& Departure
- AKTIVITI YANG INGIN DILAKUKAN / Activities
Preferred
- PENGINAPAN@FASILITI YANG INGIN DIGUNAKAN
/ Accommodation
& Facilities Preferred
- NOMBOR TELEFON@E-MEL / Telephone No. /
Email
……………………………………………………………...............................…………………………………
Atas
tujuan pemeliharaan alam, terdapat had tampungan bagi penginapan dan aktiviti
yang terdapat di Taman Negara Endau Rompin (Selai); maka tempahan haruslah
dibuat seawal yang mungkin untuk mengelakkan tempahan anda ditolak.
For the reason of
conservation, there is “carrying capacity” that we need to follow
3. PEMBAYARAN DEPOSIT TEMPAHAN MELALUI:
Payment of the booking deposit through:
- PEMBAYARAN
TERUS / Direct
Payment
- BANK / Bank
- WANG POS
/ Postal
Payment
4. SEMASA MEMBUAT PENGESAHAN TEMPAHAN, ANDA DIMINTA:
During making booking confirmation, you are required:
- MEMASTIKAN HANYA SEORANG SAHAJA YANG
MEMBUAT TEMPAHAN
To make sure only one person makes the booking
- MENGESAHKAN TEMPAHAN YANG DIBUAT -
PENGINAPAN/AKTIVITI/MAKANAN/FASILITI
Confirm the
booking you make - accommodation/activities/meals package/facilities
- MEMBERITAHU MASA KETIBAAN DAN MENDAPATKAN
NO.TEMPAHAN (SELEPAS BAYAR DEPOSIT TEMPAHAN)
Tell
the estimation time of arrival and get the booking receipt no (after pay the
booking deposit)
5. SEMASA PROSES PENDAFTARAN DAN PEMBAYARAN MESTI ADA:
During payment and registration must prepare:
- SENARAI NAMA LENGKAP / Completed name list
- BAYARAN DALAM BENTUK/ The payment must be settled by;
1. TUNAI / Cash
2. CEK / Cheque
3. PESANAN KERAJAAN / Local Order (L.O)
- JADUAL PROGRAM (JIKA ADA) / Programme
Itinerary (if any)
TERMA & SYARAT / Terms &
Conditions
a. Tempoh masa membuat tempahan
hendaklah sekurang-kurangnya 1 bulan sebelum tarikh ketibaan.
Booking
must be made 1 month in advance
b. Sila dapatkan maklumat terkini dengan menghubungi pihak kami dan memeriksa tarikh / versi senarai harga terbaru.
b. Sila dapatkan maklumat terkini dengan menghubungi pihak kami dan memeriksa tarikh / versi senarai harga terbaru.
Please check our newest update such
as price list, activities & regulations before make the booking
c. Terdapat sesetengah bayaran yang perlu dibayar secara tunai jika cek / Pesanan Tempatan (Untuk Jabatan Kerajaan / Sekolah / Institusi Pengajian Sahaja) digunakan. Antaranya ialah
There
are several particulars that need to pay by cash if you want to use cheque /
Local Order (L.O);
1. Insuran / Insurance
2. Pemandu Pelawat / Guide(s)
3. Aktiviti Pendidikan Alam / Nature Education Activities
4. Pengangkutan / Transportation
5. Pakej Makanan / Meals Package
6. Sewaan Peralatan (cth: khemah, dapur gas) / Renting Equipments (eg: tents, gas stove)
d. Jika anda perlukan sebut harga/maklumat lengkap secara bertulis, sila nyatakan cara penghantaran semasa membuat tempahan. Anda akan menerimanya melalui email / faks
If you
need the quotation/information, please mention the way to deliver the
information needed during registration. You will receive it by email / fax.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.